tisdag 17 april 2012

Nu doftar jag jordgubb!

Jag tror jag är något av en shoppaholic, inte för att jag jämt köper dyra saker man jag gillar att testa nya saker som gör att man ser bra ut, känner sig bra och framförallt luktar gott. Så givetvis var jag tvungen att testa kroppspeelingen från Gina Tricot med jordgubbslukt och jag måste säga att den är helt ljuvlig. Huden luktar jordgubbe efter flera timmar på huden och man känner verkligen att man skrubbat bort massa död hud. Kostar inte mer än 39kr och jag tycker att det är ett riktigt bra budgettips. De har även lukt i mango och i vanilj, men fastna för jordgubben mest och ni som känner mig vet att jag vanligtvis är en vaniljnörd som gärna låter hela hemmet dofta vanilj från ljus jag köpt.

Väntar också på mina nya smycken som snart dyker upp i brevlådan, ska bli riktigt spännande. Har köpt ett par örhängen, arband, två ringar och ett halsband som ser ut som askungens vagn och som man kan öppna och förvara saker i. Så fort jag får dem lägger jag upp kort och visar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar