torsdag 26 april 2012

Fartfylld vecka!

Var hos en vän i går och fick se hennes son för första gången och vilken sweetipie han är! Kan inte förstå att man själv en gång har varit så liten. Jag älskar småbarn, tycker de är helt fantastiska och du luktar så otroligt gott för den delen också.

Hjälpte mor och far att byta rum också, de har flyttat in i mitt gamla efter att ha renoverat det och fint blev det, efter lite blåmärken här och där. Kan säga att jag har värk i armarna och i fingrarna efter att ha burit madrasser och andra tunga saker. Sov hemma också utan J och det var svårt att sova. Det är helt otroligt hur fort man vänjer sig vid att sova bredvid någon. Visst väcker han mig flera gånger per natt ibland på grund av att han snarkar, men det är helt värt det när jag har honom vid min sida.

Kan berätta att jag också var ute och gick med M i nästan tre timmar häromdagen, för er som inte har varit i slottsskogen ännu borde gå dit, det har verkligen börjat blomma för fullt och är otroligt vackert.

Idag ska jag försöka få ordning här hemma lite, jag har otroligt svårt för att trivas med min hemmamiljö när allt inte ligger på sin plats. Har blivit ganska pedantisk sedan jag flyttade hemifrån, men kaos får mig verkligen till att må dåligt och jag kan inte riktigt slappna av utan går bara hemma och klagar hela tiden.

Sist men inte minst vill jag gratta min vän M.H för att ha fått en dotter i går och önskar henne all lycka i världen.

1 kommentar:

  1. Vi hade världens bästa dag! Jag tycker vi gör om den redan nu på måndag om du har tid! Då skall jag ha med mina stavar och min stegräknare också! Kram!

    SvaraRadera