onsdag 2 maj 2012

Underbara väder!

Igår var det en helt underbar dag, solen lös, fåglarna kvittrade och jag var ute och gjorde stan osäker med min bästa vän. Vi tog oss en tripp till Botaniska trädgården och bara njöt av den vackra omgivningen. Det som var så otroligt härligt att se igår var att Göteborg verkligen har vaknat till liv, parker och uteställen var helt överbefolkade. Det var första dagen på året som det faktiskt kändes som sommar!

Jag vill också skriva ett par ord om min bästa vän M. Jag tycker hon är en fantastisk fin människa och en person som jag kan tala med om allt, hon dömer inte och hon lyssnar alltid. Hon är en inspirationskälla på många sätt och vis fast hon inte vet om det. Hennes sätt att verkligen hänge sig åt något smittar av sig och vi får alltid härligt goa skratt tillsammans. Det som är roligt med mig och M är att vi faktiskt nästan aldrig bråkat, jo vi har tyckt annorlunda och visst har det funnits någon gång vi faktiskt varit riktigt sura på varandra. Men det jag tycker är så skönt är att vi både vågar säga vad vi tycker och tänker och kan respektera varandra, men framförallt be om ursäkt båda två. Jag skulle inte vilja byta ut vår vänskap för något. Hon är lite som en syster för mig.

Naturligtvis tog vi lite kort i går också, så här kommer några!



Jag tänker inte ens säga vad dehär påminner mig om, men ni som vet att jag har en snuskig fantasi förstår precis!




M solar vid Hagakyrkan!

Underbara M fick bli min modell för att jag försöker lära sig min kamera!

M strålar i Botaniska trädgården!


Naturlig sittplats i Botaniska trädgården!



Undra om M tyck,er jag är jobbig med Kameran och försöker gömma sig? Well, JAG FICK DIG ÄNDÅ!


Slutligen så bjuder jag på ett kort av mig själv som M har tagit!

2 kommentarer:

  1. Vackraste underbaraste gulle gumman! Du fattar inte vad dina ord här rörde mig nu. Du är så fantastisk och jag är hemskt glad att jag har dig. DU är min syster. Och du inspirerar mig och motiverar mig. Jag får blinka bort tårarna här för dina fina ord. tack så hemskt mycket! Älskar dig vännen!

    SvaraRadera