måndag 21 maj 2012

Måndag

Fantastisk dag och jag tog mig en promenad på tre timmar, kan säga nu att fötterna var så varma att jag fått blåsor över allt, å andra sidan känner jag mig rätt duktig. Kom hem dock med en fruktansvärd huvudvärk och somnade en timme på sängen. Jag brukar alltid få en tryckande känsla när åskan är på väg. Så givetvis åskade det ute senare, vilket var ganska skönt.

Igår tog jag gamla smycken och lite jeanstyg och gjorde ett eget halsband, det blev faktiskt otroligt coolt och unikt, för ingen har ett halsband som jag har. Till och med sambon tyckte det blev hur bra som helst. Får se om jag kan försöka lägga ut ett kort på det. Ni borde att försöka göra ett eget, otroligt roligt att återvinna gamla smycken och kunna använda saker om igen.

Har också lärt mig hur man knyter en skarf så det blir till en väst, är det något roligt att lära sig så får jag försöka lägga upp lite bilder på hur man gör det, det är otroligt enkelt annars.
Nu ska jag försöka ta hand om mina fötter lite..
XoXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar