onsdag 4 april 2012

Nu försöker vi igen!

Jag har fått en förfrågan om att börja blogga igen och dela med mig av både min vardag och mina tips och tricks när det gäller allt från heminredning till mode. Som ni alla vet är jag ju en ganska dålig bloggare och jag vet inte om jag kommer att få dehär att hålla i längden, men jag kan ju alltid ge det ett försök, det skadar ju inte.

Så det första jag vill tipsa er om för alla er som gillar smink och nagellack men inte vill eller kan spendera speciellt mycket pengar så har Mybelline ett märke som heter MNY där du kan köpa läppglans, ögonskuggor, rouge och nagellack för en billig penning. Löjligt förtjust är jag i deras nagellack som kastar ungefär 29:90kr styck. Har även någon ögonskugga från deras märke och läppglans i färgen Nude, spana gärna in på Åhlens!


Gina Tricot har också börjat med ett eget märke nu med härliga ögonskuggor och nagellack, de har även annat smått och gott som jag ännu inte hunnit testa, ta gärna en titt på deras hemsida för mer info!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar